Friday, August 26, 2016

ILMU YANG DIMANFAATKAN...


Assalamu'alaikum wr.wb
Salam Jumaat kepada semua pembaca blog CKT ini. Selawat dan Salam ke atas Nabi Junjungan Muhammad S.A.W.

Pada kesempatan ini saya ingin mengambil peluang menerangkan kepada semua pembaca berkenaan kursus penghasilan kicap yang saya anjurkan. Saya terlibat dalam bidang ini sejak tahun 2008 dan mula mengendali kursus-kursus usahawan bersama rakan kongsi serta agensi-agensi kerajaan bermula pada tahun 2010. Blog ini juga saya wujudkan pada tahun 2010.



SokonganYB KJ kepada School Of CKT

Lima tahun dulu kursus saya hanya berkisar terhadap kursus usahawan untuk memulakan perniagaan Char Kuey Teow (CKT). Saya berkongsi pengalaman sebagai peniaga CKT dan peserta akan belajar menggoreng CKT menggunakan kicap keluaran CKT Global. Kicap ini adalah formula tersendiri pernigaan kami dan telah mendapat penelitian daripada makmal yang diiktiraf oleh kerajaan.



Pada November 2015 saya mengambil keputusan untuk berkongsi pengetahuan saya untuk menghasilkan kicap CKT kepada sesiapa yang berminat. Harapan saya hanyalah satu, iaitu supaya ilmu yang sedikit ada pada saya ini mungkin dapat dimanfaat oleh orang lain juga. 


Kepada sesiapa yang berminat untuk menerima perkongsian saya sila lah hubungi saya, saya akan berkogsi apa yang saya buat dan tidak ada istilah 'sembunyi' sesetengah ilmu tersebut. Sementara saya masih mempunyai kelapangan masa, saya akan terus berkogsi pengalaman tersebut.

Sebelum saya mula menganjur atau menerima jemputan perkogsian daripada pelbagai pihak sejak 2010, sebelum itu saya ada seorang penggoreng dan peniaga CKT juga...



SEMOGA ILMU INI BOLEH DIMANFAATKAN....


No comments:

Post a Comment