Saturday, January 30, 2016

TAHNIAH KEPADA PESERTA HARI INI.

Assalamu'alaikum wr.wb 
Tahniah kepada peserta Kursus Asas Char Kuey Teow hari ini. En Abdullah daripada Temerloh, En Amizon daripada Kuala Nerang. Syabas kerana datang daripada jauh dan dengan itu membolehkan saya berkongsi ilmu ini dengan anda. Satu benda yang mencuit hati saya apabila berbual dengan peserta hari ini. Memang saya akui ramai yang tertanya tanya adakan saya betul-betul mengajar formula membuat kicap Char Kuey Teow. Begitu juga halnya dengan peserta saya hari ini. Mereka langsung tidak mengenali saya sebelum ini dan tidak juga pernah mencuba Char Kuey Teow saya lagi. Menempuh perjalanan yang jauh sambil bertawakkal sahaja kepada Allah Azzawajalla dengan apa yang mereka pelajari dengan saya. Alhamdulillah setelah selesai menghasilkan kicap secara bersama, kami sama-sama menyediakan char kuey teow menggunakan kicap yang kami sediakan tadi. Semoga perkongsian tersebut memberi manfaat kepada anda. 
Penghasilan kicap CKT

Goreng Char Kuey Teow guna kicap sendiri

Kicap siap untuk dilabelkan

No comments:

Post a Comment